(Android) Happy Hop: Kawaii Jump fuskar många alla
Mar 6, 2022 18:10:06 GMT
Post by eltupildolsfed on Mar 6, 2022 18:10:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Happy Hop: Kawaii Jump ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Happy Hop: Kawaii Jump IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många alla ▞▞▞
▞▞▞ Happy Hop: Kawaii Jump 2022 version ▞▞▞
Det är en av mina favoriter 😘
Home Design Makeover ব্যাজ ukmp
Blev tråkigt efter ett tag om du vill ha min ärliga åsikt
Jag brukar inte skriva apprecensioner, eftersom de vanligtvis är likadana. Fullt av annonser, riktigt otippat och bara matt i allmänhet. Men det här spelet vill jag faktiskt betygsätta. Det är inte bara roligt, färgglatt och charmigt, utan det är också bara ett riktigt bra spel i allmänhet. Ett av de bästa appspelen jag någonsin har spelat. Annonserna är inte så illa, och de är smakfulla enligt min erfarenhet. Det är verkligen ganska beroendeframkallande, så prova bara spelet, du kommer inte att bli besviken.
det här är ett bra spel, det är bara det att när du flyttar ett håll går det en annan väg och då förlorar du spelet
DET HÄR SPELET ÄR SÅ SULLT!!! Jag älskar hur man kan göra ett hus åt mimmos och jag älskar också hur de klädde ut sig till söta små djur!!! Om du gillar cut kawaii saker så är detta spelet för dig!! 5 stjärnor!!!!! Åh btw har du en röd panda mimmo?
Älskar spelet och hur det har ett hus och allt men det tar riktigt långa pauser.
Fantastiskt spel, det fortsatte att krascha och sakta ner min telefon. Över 50 fel på mindre än en vecka. Om de fixar det skulle jag ge det 5 stjärnor.
det låter mig inte spela det och jag är på en chromebook så FRICK DIG
Jaha
Det här spelet är fantastiskt och så sött att det är svårt men tidskrävande det distraherar mig mycket 5/5
Jag älskar Happy Hop Kawaii jump
jag älskar det det finns några annonser men inte som någonsin när du drar upp det som när du får animale kommer du att få annonser.
när jag samlar 100 eller fler stjärnor och går för att låsa upp en ny miimo, låser jag upp den jag redan har... jag spenderar mycket tid på att samla stjärnor bara för att få några miimos som jag redan har... varför? vad är poängen...?
Jag tycker den är så söt och kawaii!! Jag ÄLSKAR det <3
Söt spel. Annonser är inte alltför påträngande och priser och kistor är lätta att tjäna
Det är väldigt kul
går inte alls att jämföra med happy jump
det är så roligt men det ger mig inte ett skinn i ett annat spel det sa att det skulle ge mig ett enhörningsskinn om jag laddade ner det här spelet och jag har inte skaffat det än så om ni kunde fixa det skulle det vara bra
Kawai
Öh... det här spelet fortsätter att pressa min miimo in i den icke-existerande g r o u n d; inte bara det, men varje gång jag klickar ger det mig en t-formad regnbåge i brickorna men visar inte att min miimo rör sig en tum. Jag gillade verkligen det här spelet men det finns några problem som måste åtgärdas innan jag ens lägger ett finger på min telefon medan den här appen körs. Snälla, tryck inte ihop min miimo i luften/marken igen, tack. - p.s. de nya miimosna och möblerna är bedårande! <3
Beroende framkallande
detta var ett av de bästa spelen hittills. Hela rummet jag inredde försvann men möblerna var fortfarande kryssade på grejen med föremålen jag har som om den var placerad i rummet men det var den inte. Jag kommer inte att avinstallera det än men jag är verkligen förvirrad... snälla hjälp mig
Jag gillar det inte
coolt spel
roligt
den är bh
Rt detta
Jag laddade precis ner det här spelet och spelade en gång. Njöt av det i en minut och dog. Gick för att spela igen nu när jag förstod vad spelet är, men jag kan inte slå play. Raderade och installerade om. Kan inte slå play.
du kunde åtminstone ha gjort det lättare så att du kan vända dig om till
Bra spel. Supersöt. Älskar färgerna och karaktärerna. Skulle rekomenderas.
okej
Jag älskar det här spelet så mycket
Ett väldigt sött spel med massor av samlarbara karaktärer. Jag gillar att det är väldigt enkelt att få nya karaktärer och möbler utan att behöva betala riktiga pengar, och att varje karaktär kommer med sin egen unika bakgrund. Jag tror att det vore bra om det kunde finnas mer utrymme i huset för att få mer plats att placera möbler.
Happy Hop: Kawaii Jump Arkade gxq
Jag gillar det här spelet mycket tillsammans med deras andra spel, det tog mig bara ett tag att få de skinn som jag borde ha fått för att jag skulle ha de andra spelen...
ball blast : Jump Balls Shooter. Kostnadsfritt ... Happy Hop - Kawaii Jump. Kostnadsfritt ... Panda run jump. Kostnadsfritt
älskar
Väldigt sött och enkelt spel. Önskar bara att det inte var det udda jubelljudet för barn när du får ett pris. Fortfarande söt.
😞😞😞😞Inte ett bra spel. Slösa inte bort din tid, men spela Saler Cat är kul
Happy Hop: Kawaii Jump Arcade ica
Älskar det
Söta valar med derkter du borde verkligen spela
Bästa spelet någonsin🥳
Happy Hop: Kawaii Jump Arkade gxq
Happy Hop: Kawaii Jump Arcade ica
Enkelt spel, men roligt och beroendeframkallande! Du vill inte lägga ifrån dig det! Du kan betala för extra grejer men det krävs inte på något sätt. Perfekt meningslöst spel. Utvecklarna är super trevliga <3