(iOS) Slay the Spire koder mange ædelstene
Mar 6, 2022 17:55:03 GMT
Post by eltupildolsfed on Mar 6, 2022 17:55:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Slay the Spire ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Slay the Spire IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Slay the Spire 2022 version ▞▞▞
Spillet er fantastisk. Elsker at kunne spille det, mens jeg er væk fra pc'en. Men den får kun 3 stjerner, fordi synkroniseringsproblemerne er ret forfærdelige. Jeg har været halvvejs gennem en løbetur, og kommer så tilbage for at få den synkroniseret med en løbetur, som jeg lavede 3 forsøg tidligere. Eller det vil bare tabe løbeturen helt. Meget mærkeligt.
Mit personlige yndlingsdeck roguelite og top tre roguelites nogensinde! Der er kun én forbedring, jeg vil anbefale vedrørende denne port. Hvis du under din tur har valgt et kort, og derefter beslutter dig for ikke at bruge det, men i stedet vælger et andet kort, kan det være lidt besværligt. Spillet tror, at jeg prøver at bruge det første kort og trækker bare en streg til det andet kort, jeg bruger. Der lader ikke til at være en pålidelig måde at fravælge et kort på, så i over fem sekunder klikker jeg bare rundt
Fantastisk spil, andre klager fra anmeldelser er berettiget. Min lagring blev slettet med den nye patch. Jeg ville vente, indtil de fik rettet nogle fejl. Opdatering: Gem blev slettet igen ved seneste opdatering. Vent bestemt med at købe
Elsker spillet. Blev hooked efter at have set en streamer i twitch spille den. Min eneste klage er, at jeg vil have endnu en karakter eller to at spille som
Slay the Spire Card tgso
En af de bedste roguelikes og/eller deckbuildere, der nogensinde er lavet. Desværre går den ned, hver gang du stryger ned for at tjekke telefonnotifikationer, og hver gang du forsøger at bringe telefonoverlayet op - herunder for at gå til startskærmen. Når den går ned, går kørslen tabt, og der gemmes ingen data af en eller anden grund. Det betyder, at du skal have din telefon tændt konstant, indtil du er færdig med løbeturen, eller du mister alle fremskridt... Med andre ord, få dette spil på Steam og undgå, hvis du har Android eller Google pixel.
Jeg har købt dette spil 3 gange nu. Først på pc, så Nintendo Switch og nu endelig på Android. Det er vanedannende, fordi det er så sjovt. Genspilbarheden er uendelig. Hvis du kan lide spil som Hearthstone & MTG, men aspektet ved at male for kort eller at skulle betale for yderligere kort slår dig fra, så prøv dette spil. Let at lære svært at mestre. Bare køb det, du vil have endeløse timers sjov.
Fantastisk spil. Derfor købte jeg den. Så to dage efter at det meldte mig ind som en ved navn TonyStarkBeast, som jeg ikke er. Dette giver mig spørgsmål om din og Googles sikkerhed. Nu har det logget mig tilbage på min profil, men spillet er 1/4 af skærmen og reagerer ikke. Jeg kan spille det på spilpas, så hvorfor skulle jeg ikke bare få mine 9,99 tilbage?
Slay the Spire Kart giwy
Så meget som jeg kan lide pc-ver., er kontrollerne på denne port ikke fantastisk. At fravælge et kort er kedeligt, og til tider vil spillet automatisk fremhæve et kort, som tvinger dig til at bruge det, som du ellers skal fravælge. Jeg foreslår, at de snart løser kontrolproblemerne, fordi det ikke giver en god oplevelse og gør spillet svært at anbefale, specielt til et betalt spil til denne pris. Jeg ville vurdere dette lavere, hvis de ikke fik rettet op på skysynkroniseringen, det gjorde de heldigvis.
Slay the Spire Kart giwy
Sjovt spil. Virkelig god til flyrejser, men længden af en enkelt kamp passer ind i de typiske tidsbegrænsninger, mobilspil er god til (kaffepauser, vente på bussen). Det er ikke for udfordrende at slå spillet, men der er 20 sværhedsgrader, som du kan låse op. Det er rart, fordi der er mange roguelikes, hvor det er en herkulsk opgave at slå spillet; her er det en rigtig udfordring at slå spillet med maksimal sværhedsgrad, men svagere spillere kan stadig nyde en vis tilfredsstillelse.
Magic Witch - Match 3 puzzle Sestavljanke uub
Fremragende spil, men android-implementeringen er skrald. Frøsystemet virker ikke (det giver den forkerte frøkode til dine løb), brugergrænsefladen er meget defekt, det er en batteridræner, og det tager evigheder at indlæse. Selve spillet er fantastisk, og jeg vil anbefale at spille det på pc via Steam.
Datasynkronisering hænger stadig, tab af data... stort set en dårlig oplevelse. Jeg vil ikke anbefale dette på mobil. Bare få det på pc. Opdatering: pyt, det er fuldstændig uspilleligt. Spillet sætter sig fast på datasynkronisering, og du kan ikke gøre noget. Sådan en skuffelse er dette spil på mobilen.
Efterlader en 2-stjernet anmeldelse, fordi jeg virkelig virkelig godt kan lide spillet, men det er i øjeblikket fejlbehæftet uden mulighed for at rette det! Hver gang jeg dør fryser spillet og skal genstartes og nulstilles til 10 rum tidligere, hvis ikke mere. Hvis jeg opgiver løbet og starter et nyt, sker det samme problem med alle 4 karakterer, bedes du rette dette, så jeg kan nyde spillet, og jeg vil komme og ændre dette til den 5-stjernede anmeldelse, det fortjener!
Vidunderlig rougelike, som jeg hørte meget om; nu kan jeg se hvorfor. Det er ekstremt udfordrende og vanedannende for dem, der nyder de kortbaserede kampspil. Noget af balanceringen er.....tvivlsomt med hensyn til nogle kort og især endelige bosser, men den formår stadig at engagere og trække mig ind igen. Også et par fejl i øjeblikket, men jeg har kun stødt på en, der har fik mig til at genstarte appen med små fremskridtstab, vidunderligt køb.
Jeg elsker dette spil at spille det på pc. Mobilversionen er Clunky og buggy, mens den interagerer med grænsefladen. Kan ikke være hurtig, når du vælger kort eller skifter kort, selv indsamling af belønninger efter kamp har en vis forsinkelse. Bruger hauwei mate 20 pro
Godt, men måske ikke så latterligt godt, som andre harper om. Der er mindre frihed til at bygge, end folk angiver, og mindre end andre lignende spil har. Alligevel satte det baren tidligt, og det er underholdende.
God kamp. Massive problemer med afsluttede kørsler, der ikke bliver logget og skal gentages. Også ironisk nok tager datasynkronisering meget lang tid.
Fantastisk spil, men berøringskontrollerne er virkelig dårlige. Alt virker flydende og upræcist. For svært at vælge, hvad du rent faktisk vil have, og alt er fyldt med fejlklik.
Laste havn nogensinde? Selve spillet er selvfølgelig fantastisk. Ærgerligt, at der absolut ikke blev gjort noget for at få brugergrænsefladen til at passe til mobilbehov. Kan ikke engang se på kort fra din hånd for at læse dem ordentligt. Øjeblikkelig tilbagebetaling. Jeg kan ikke fatte, at vi skulle vente flere år på denne havn, og det blev stadig så slemt.
Som andre har nævnt, er spillet fantastisk, men porten har brug for arbejde. Kortene er ikke let at vælge, og når de først er valgt, er det svært at skifte til forskellige kort.
Fantastisk havn. Jeg har 220 timer alene i mobil, og det er en fantastisk måde at underholde sig selv på på jobbet
Fantastisk spil, det er meget vanedannende (hvilket kan være negativt) og giver muligheder for at udvikle meget tilfredsstillende kombinationer. Jeg kan se mig selv spille dette i mange år fremover. Jeg blev oprindeligt aftaget af de få negative anmeldelser for denne Android-port, og selvom der kan være nogle mindre problemer med kontrol, ville jeg ikke lade dem afskrække dig fra dit køb. Ville købe igen 10/10
Jeg elsker slay the spire, trofast pc-afspiller. Jeg ville give 5 stjerner, bortset fra at jeg har mistet min "fortsæt løb"-mulighed to gange i denne uge. Inklusiv en endeløs løbetur, jeg havde spillet i en uge lang.Denne fejl er svær at tilgive, da jeg ikke ønsker at investere tid i at spille en løbetur, hvis jeg ikke kan stole på, at mit løb bliver reddet. Spillet er fantastisk, men der er konstante problemer med synkronisering og nedbrud... Jeg har kæmpet time eater med det samme dæk 3 gange, fordi det bliver ved med at styrte konstant. Hvis de kunne løse problemerne med nedbrud, ville jeg give det 5 stjerner. Indtil da ville jeg undgå.
Jeg elsker dette spil på PS4, har nemt 200 timer i det, men jeg var nødt til at anmode om en refusion i Play Store. Brugergrænsefladen er ikke egnet til mobil, jeg kan ikke engang vælge relikvier eller potions uden at fejlklikke eller åbne rullemenuen på min telefon i stedet for.
Spillet fungerede to gange. Første gang fik jeg tre karakterer låst op. Da jeg kom tilbage, slettede spillet alle mine gemmer, så jeg startede igen. Nu åbner mit spil ikke engang. Ønsker at få et refusionsspil, da spillet ikke kan spilles.
Elskede virkelig spillet, spillede meget i en uge, så et par dage senere har det bare slettet mine gemte data. Virkelig nedslående, kan ikke anbefale.
Opdatering: kritiske fejl er rettet! Desværre knust. Fantastisk spil på pc, men ubrugelig på min helt nye Samsung Tab S7. I butikken kan jeg ikke engang købe noget, da "bekræft"-knappen mangler. Spillede nogen overhovedet spillet på de nyeste tablets for at sikre, at det fungerede? Det ser ud til, at mange virksomheder går forud for test og bare frigiver ødelagte rod.
Jeg elsker dette spil så meget på pc, men Android-porten har mange problemer. Der er ingen offline-tilstand, og synkronisering tager alt for lang tid, når du enten indlæser spillet indledningsvist, eller når et løb slutter. Det kan nogle gange også være lidt kræsent at vælge kort at spille. En fuldt offline-tilstand ville gøre dette til et 5/5 mobilspil, men de massive forsinkelser med synkronisering af data gør det svært at anbefale
Har i øjeblikket en fejl, hvor jeg ikke kan starte en ny kørsel, når jeg gennemfører en kørsel og springer kreditterne over. Der står "Fortsæt eller forlad løb". Det betyder, at jeg skal gennemgå scoren, der tæller to gange, før jeg starter et nyt løb.
Spillet er fantastisk. Intet spørgsmål. Dog stødte jeg ned på grund af nogle store problemer, jeg stod over for med spil 1. Jeg er ikke i stand til at låse de sidste 3 kort op, selv efter 30 timer af spillet. Er der nogen løsning på denne fejl? 2. Når du vælger et levn som necronomicon, er det et ekstremt dårligt design at "springe over" samme sted som "fortsæt"
Slay the Spire 紙牌 ruka
Dette spil er GED af kortbygningsspil. Selve spillet er fremragende. Mobilversionen er dog lidt elendig, og her er hvorfor. - Brugergrænsefladen kunne forbedres væsentligt, med dette mener jeg plads til lodret layout, større knapper, bekræftelse ved valg af én gang kort (f.eks. bibliotek). - Spillet går ned så ofte. Eksempler omfatter: Jeg har modtaget en tekstmeddelelse om mit batteri er lavt Jeg tilslutter min telefon for at oplade Jeg får et opkald Ad Infiniti... - Nedbrud kan udslette hele din kørsel - Synkronisering tager 25 sek.
Der er allerede tonsvis af anmeldelser om dette spil, det er fænomenalt. Jeg gennemgår havnen; Jeg har haft en problemfri oplevelse, alt fungerer som det skal, og jeg har ikke haft nogen fejl eller nedbrud. Jeg ville ønske, at der var en mulighed for at skalere brugergrænsefladen, alt er lidt lille og svært at læse. Jeg ville være glad for at se mindre af baggrunden, hvis det betød større tekst og ikoner. Jeg vil også foretrække at kunne deaktivere den hvide blitz med boss-evner. Alt i alt er det fantastisk, og jeg kan varmt anbefale det
Slay the Spire 紙牌 ruka
Elsker havnen, den spiller fantastisk. Den eneste bekymring, jeg har, er, at den ikke lader mig bestige opstigninger længere. Jeg har slået A2 på Ironclad to gange, og det giver mig overhovedet ikke adgang til A3.